Communicatieadvies

Wat doet Jouw Communicatieadvies?

Als (overheids)organisatie weet je waarom je er bent. Je probeert zoveel mogelijk mensen, zo goed mogelijk te informeren. Als ondernemer weet je precies welke producten of diensten je aanbiedt en waarom. Maar dit op een effectieve en heldere manier communiceren met je doelgroep is een tweede. En dat is logisch. Communicatie is immers niet jouw core business en al helemaal niet de reden van jouw bestaan. Het is iets dat je ‘erbij’ doet. Wat je vaak onnodig veel tijd kost en niet de gewenste resultaten oplevert. Als Jouw Communicatieadviseur help ik je hierbij. Met effectieve communicatie die zorgt dat jij jouw doelgroep bereikt. Zo weet jouw doelgroep je te vinden en kan jij je weer bezig houden met dat wat je het liefste doet.

Met mijn jarenlange ervaring en universitaire opleiding in communicatie neem ik je al het communicatiewerk uit handen. Voordat ik bij de overheid aan de slag ben gegaan heb ik heb gewerkt voor o.a. Navenant Magazine, Strukton en KPN.

Dus wil je een goede kernboodschap formuleren, een contentstrategie voor je sociale media ontwikkelen of je hele communicatiestrategie naar een hoger niveau tillen? Ik ben er voor je.

Je kunt mij inhuren voor advies & strategie, voor de coördinatie & uitvoering van projecten én voor interimklussen. Ik help jou met al jouw vraagstukken op het gebied van (online) communicatie, positionering en reputatie. Daarnaast werk ik samen met verschillende freelancers om er zeker van te zijn dat ik je altijd kan helpen! Neem contact met me op, als je me wilt spreken!

Loes Broen van Jouw Communicatiebureau werkt achter haar laptop aan jouw communicatieadvies

Voor wie is Jouw Communicatieadvies geschikt?

Als Jouw Communicatieadviseur kan ik je helpen bij de volgende vragen:

  • Hoe bereik ik mijn doelgroep op een effectieve manier?
  • Hoe onderscheid ik mij van mijn concurrenten?
  • Wat is mijn positionering?
  • Wat is mijn kernboodschap?
  • Hoe schrijf ik begrijpelijke teksten in B1?
  • Hoe zorg ik voor een toegankelijke website?
  • Welke sociale media kanalen moet ik inzetten?
  • Hoe kom ik hoger in de zoekresultaten van Google en andere zoekmachines?
  • Hoe zorg ik voor meer online vindbaarheid en zichtbaarheid?
  • Hoe vergroot ik mijn naamsbekendheid?
  • Hoe stel ik communicatiestrategie op?

Jouw Communicatieadvies is geschikt voor zowel freelance communicatieopdrachten als interim klussen.

Loes Broen als jouw Communicatieadviseur aan het werk

Communicatieadvies is perfect voor jou als:

  • je geen tijd hebt voor de (online) communicatie van je project of bedrijf;
  • je hulp/handjes nodig hebt bij je (online) communicatie;
  • je een strategische blik nodig hebt op jouw communicatie;
  • je meer bezoekers wilt trekken naar je website;
  • je het niveau van je webcare wilt verbeteren;
  • je meer structuur wilt aanbrengen op je website;
  • je een duidelijke kernboodschap wilt formuleren;
  • je aanwezig wilt zijn op de plekken waar je doelgroep is;
  • je een content- of communicatiestrategie nodig hebt.
Communication works for those who work at it.
John Powell

Aanbod voor Jouw Communicatieadvies

  1. Advies en strategie | Freelance en interim
  2. Uitvoering en ondersteuning | Freelance en interim
  3. Workshops en trainingen

Mijn expertise bestaat uit online communicatie, social media, SEO, positionering en reputatie, contentstrategie, strategisch communicatieadvies, B1 teksten (her)schrijven en het redigeren van teksten.

Prijs

  • Interim: tussen de 85,- euro en 115 euro per uur (excl.BTW)
  • Freelance: op maat gemaakt op basis van jouw wensen.
  • Workshops en trainingen: toegespitst op jouw specifieke vraag.

Iets voor jou? Plan een afspraak in om je wensen en vragen met me te bespreken.

Werk

Overgenomen door nieuwssites

Voor ACM Consuwijzer, schreef ik deze pagina over nepreviews, -likes en -volgers.

Deze pagina is 1 op 1 overgenomen door de NOS in artikel: ACM onderzoekt neplikes: ‘Het is consumentenmisleiding’

Ik heb een infographic laten ontwikkelen om een rapport over de kwaliteit van de Rechtspraak samen te vatten. Deze infographic is gepubliceerd in het Algemeen Dagblad.

Blogs

Als copywriter schreef ik o.a. de volgende blogs: